Питання та відповіді

  • ЗБІР ТА ВІДПРАВКА ЗАМОВЛЕНЬ У ПЕРЕДНОВОРІЧНИЙ ПЕРІОД
    У передноворічний період (листопад-грудень) у зв'язку з великою кількістю замовлень їх збір та відправлення може відбуватися довше ніж зазвичай(від 2 до 4-5 днів) Дозамовлення в цей період не приймаються! Побажання до замовлення вказуйте у примітці під час оформлення замовлення. Післяплатою без авансу не відправляємо. Якщо сума менше мінімальної (700грн) такі замовлення видаляються автоматично.
  • 1. Яка сума мінімального замовлення ?
    - Мінімальна сума замовлення 700 грн, на меншу суму замовлення не відправляємо
  • 2. Як купити дитячі іграшки оптом та оформити замовлення на сайті igrushkiopt.com.ua ? Що для цього необхідно ?
    Все дуже просто :
    - вибираєте потрібну категорію та товари і додаєте в кошик товар, що Вас зацікавив
    - коли всі необхідні товари вибрані переходьте до кошика ( тут ви зможете переглянути все замовлення повністю та за бажанням його відредагувати )
    - натискаєте кнопку «Оформити замовлення», після чого з'являється форма для заповнення Ваших контактних даних
    - після заповнення даних ще раз натискаєте кнопку «Оформити замовлення»
    - на вказану вами адресу електронної пошти буде надіслано повідомлення з детальною інформацією про Ваше замовлення. Після чого наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей ( адресу електронної пошты заповнювати не обов'язково )
  • 3. Навіщо потрібна реєстрація на сайті і які переваги це дає? Чи можна оформити замовлення без реєстрації ?
    -Замовлення можна оформити без реєстрації. Але якщо Ви зареєструєтеся, то при повторному оформленні замовлення Вам вже не потрібно буде заповнювати свої контактні дані - просто заходьте на сайт під своїм логіном та паролем і дані заповнюватимуться автоматично. До того ж, після реєстрації зможете переглядати історію своїх замовлень в особистому кабінеті.
  • 4. Чи можна замовляти іграшки поштучно ?
    - Більшість товарів представлених на сайті можна замовляти поштучно, виняток становлять дрібні недорогі іграшки, наприклад мильні бульбашки можна замовити лише упаковкою. ( у цьому випадку при натисканні кнопки "У кошик" додається одразу упаковка) У кожній позиції вказано скільки шт. мінімально можна замовити. Загальна сума замовлення має становити не менше 700грн.
  • 5. Як дізнатися про надходження нового товару, акції, розпродажі ?
    Для того щоб дізнатися про надходження нового товару а також про акції, знижки, розпродажі - підпишіться на нашу розсилку. Форма підписки розташована внизу кожної сторінки сайту.
  • 6. Товар, який на сайті, є в наявності ?
    - Так, каталог товарів на сайті оновлюється кілька разів на добу. Те, що Ви бачите на сайті є в наявності і доступне для замовлення, але не виключається можливість, що деякі товари можуть закінчитися, тому остаточно наявність перевіряється в процесі складання замовлення.
  • 7. Скільки часу займає обробка замовлення та доставка? Коли я зможу отримати замовлення ?
    - Ми намагаємося збирати та відправляти замовлення максимально швидко. Наприклад, якщо Ви зробили замовлення ввечері, то в першій половині наступного дня ми можемо його зібрати та відправити (за умови узгодження питань оплати), а якщо робите замовлення з ранку часто відправляємо його того ж дня. Час доставки залежить від вибраної Вами транспортної компанії, але в більшості випадків вже наступного дня після відправлення можете забрати замовлення у своєму місті. Збір та відправлення замовлення може досягати 1-3 днів. У передноворічний період(листопад-грудень) замовлення обробляються від 2 до 4 днів і дозамовлення в цей час не приймаються.
  • 8. Скільки буде коштувати доставка замовлення ?
    - Навіть при всьому бажанні ми не можемо назвати точну вартість доставки: ми не знаємо що Ви замовите і в якій кількості, це можуть бути дорогі та невеликі за обсягом іграшки, або ж навпаки дешеві, але об'ємні та важкі ... до того ж у різних транспортних компаніях вартість доставки одного й того ж вантажу може відрізнятись. Орієнтовно це може бути 3-7% суми замовлення, але в деяких випадках буває і більше. Одне можна сказати точно: це буде коштувати дешевше (і набагато простіше) ніж самостійно поїхати на 7-й кілометр купити там іграшок за оптовою ціною та привезти їх в своє місто.
  • 9. У мене не виходить оформити замовлення, у чому може бути проблема ?
    - У більшості випадків проблеми з оформленням замовлення можуть виникнути, якщо Ви використовуєте застарілу версію веб-браузера. Рекомендуємо оновити браузер або завантажити останню версію іншого браузера на ваш вибір :
    -останню версію браузера Chrome
    -останню версію Firefox Mozilla
    -останню версію Opera
    У жодному з цих браузерів проблем із оформленням замовлень не виникне. Також не виникне проблем із відображенням будь-яких найсучасніших інтернет-сайтів, до того ж використовувати останню версію веб-браузера безпечніше та зручніше.